top of page
Closing a package

Splošni pogoji poslovanja
spletne Strani in trgovine 

Tukaj najdete obrazec za vračilo blaga (RMA) / odstop od pogodbe / uveljavljanje garancije: 

Slovenska verzija:

Angleška verzija:

Splošni pogoji poslovanja

1. Splošno

 

Ti splošni pogoji poslovanja veljajo za prodajo izdelkov in storitev, objavljenih v katalogih in na spletni strani družbe Exact Designs, Sebastjan Zorko s.p. (v nadaljevanju: Spletna trgovina).

 

Splošni pogoji so na voljo na spletnih straneh https://www.exactdesigns.si, https://www.exact-designs.com, https://www.store.exactdesigns.si

 

zato se šteje, da je vsak potrošnik, ki naroči na spletni strani, seznanjen z njihovim celotnim besedilom. Šteje se, da z oddajo naročila v kakršnikoli obliki v celoti sprejemate te splošne pogoje poslovanja. Pogodba se lahko sklene le v slovenskem jeziku.

 

2. Naročanje izdelkov

 

Pri nas izdelke naročate brez vsakega tveganja. Izdelke si lahko doma v miru ogledate in če vam ne ustrezajo, jih enostavno vrnete nazaj skupaj z odstopno izjavo (RMA) in računom (glej vračilo izdelkov).

Izdelke lahko naročite na naslednje načine:

 

3. Izvedba ali zavrnitev naročila

 

Sprejeta naročila obravnavamo kot nepreklicna. Z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil bomo pričeli v najkrajšem možnem času. Spletna trgovina lahko v primeru, da naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.

 

3.1. Naročanje preko spleta

 

a. Naročilo v čakalni vrsti:

Po uspešni oddaji naročila boste prejeli obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v obdelavo, prav tako lahko prejmete SMS.

b. Naročilo odpremljeno:

V primeru pomanjkljivih podatkov vas bomo kontaktirali po elektronski pošti ali po telefonu, ki je naveden med kontaktnimi podatki. Popolno naročilo bo prejelo status odpremljenega naročila in s tem je tudi pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom uradno sklenjena. Prejeli boste obvestilo po elektronski pošti, prav tako lahko prejmete SMS.

c. Izdelek na zalogi: Ali je izdelek na zalogi oz. kdaj je predvidena naslednja dobava izdelka je razvidno na naših spletnih straneh.

d. Naročilo potrjeno: Naročilo bo odpremljeno do logističnega centra. Vsi izdelki, ki bodo na zalogi v fazi obdelave naročila in priprave paketov, bodo odpremljeni najkasneje v 14 dneh. V primeru, da izdelkov v tem času ne odpremimo, nas pokličite na telefon 070-547-095 ali pa nam pošljite vprašanje na elektronski naslov. 

 

4. Dostava izdelkov

 

V predvidenem roku vam bomo naročene izdelke pripravili in odposlali na vaš naslov. Na računu, ki boste našli tudi vse informacije o garancijski dobi elektronskih izdelkov. Račun velja kot garancija. Podatkov plačnika na računu ni mogoče spremijati, ko je naročilo oddano. Izdelke bomo dostavili z našimi pogodbenimi partnerji v primerni paketni embalaži. V kolikor vas ob obisku dostavljalca ne bo doma, vam bo le-ta pustil obvestilo o prispeli pošiljki oziroma obvestil in povprašal o možnostih dostave paketa. Paket boste lahko prevzeli tudi v poslovalnicah in paketomatih dostavne službe.

Cena dostave (poštnine) za Slovenijo v naši spletni trgovini za naročila z ddv: 4,90€ 

Cena dostave (poštnine) za Hrvaško v naši spletni trgovini za vsa naročila z ddv: 6,90€

Cena dostave (poštnine) za ostale članice evropske unije v naši spletni trgovini za vsa naročila z ddv: 9,90€

Cena dostave (poštnine) za ostale države izven evropske unije v naši spletni trgovini za vsa naročila z ddv: 13,90€

 

Stroški pakiranja, dostave in poštnine za posamično enkratno naročilo so brezplačni, glede na vrednost naročila, ki je minimalno 8€ z ddv. V ceni ni upoštevan strošek COD plačil. 

 

Naročeno blago bomo dostavili, če bo to le mogoče, v običajnem dobavnem roku, ki znaša 3-5 delovnih dni od prejetega naročila za Slovenijo in 5-16 delovnih dni za ostale države. V kolikor blaga ne bo možno odpremiti (zakasnelo plačilo predračuna) v zakonsko določenemu roku 45 dni, vas bomo, takoj ko bo možno, obvestili o novem predvidenem roku dobave in dostave. Če vam niti v dodatnem roku ne bomo mogli dostaviti naročenega blaga, lahko odstopite od pogodbe, mi pa vam bomo nemudoma oziroma najkasneje v 14. dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrnili vsa prejeta plačila.

Ne glede na določbo prejšnjega odstavka lahko po preteku dogovorjenega roka odstopite od pogodbe, ne da bi podjetju pustil dodaten rok za izpolnitev obveznosti, če pred sklenitvijo pogodbe podjetje obvestite, da je dogovorjeni rok bistvena sestavina pogodbe.

Za posebna naročila izdelkov po meri ali želji stranke in za opravljene storitve, odstop od pogodbe ni mogoč. Enako velja za izdelke, pri katerih je to navedeno v opisu, ter za izdelke, kjer odstop od pogodbe ni možen iz higienskih razlogov.

5. Razprodani izdelki

 

V posameznih primerih se lahko zgodi, da vam posameznega izdelka ne bomo mogli dostaviti, ker je razprodan (kadar ne plačate v 48 urah izdanega predračuna). Prosimo vas za razumevanje. Prepričani smo, da boste v naši široki paleti izdelkov našli nadomestni izdelek. Če izdelek ni dobavljiv v zakonsko določenih 45 dneh vam sredstva vrnemo.

 

6. Prevzem izdelkov na sedežu podjetja Exact Designs 

 

Prevzem izdelkov je možen tudi na sedežu podjetja Oblikovanje in prodaja Exact Designs, Zorko Sebastjan s.p., Janžev Vrh 44a, 9252 Radenci, kjer imate priložnost izdelek tudi osebno pregledati. Za izdelke, ki so plačani ob prevzemu na sedežu podjetja, 14-dnevni rok za vračilo ne velja. V primeru izdelkov, ki so bili predhodno plačani preko spleta, pa velja pravica do vračila v roku 14 dni.

 

7. Cene

 

Vse cene, navedene, so izražene v evrih ter vključujejo davek na dodano vrednost. Zavezanci za DDV morajo pri naročilu predložiti identifikacijsko številko in polno ime podjetja. Zaradi vsakodnevnega osveževanja cen in zalog ter slik na spletni strani lahko pride do napak, na katere ne moremo vplivati in zanje ne odgovarjamo. V primeru velikega odstopanja cen ali tehničnih podatkov vas bomo o spremembi vašega naročila obvestili. Cene, ki so na naši spletni strani na dan nakupa so veljavne. Za cene izdelkov na drugih spletnih straneh naših partnerjev ne odgovarjamo.

 

8. Način plačila

 

Naročene izdelke lahko plačate na naslednje načine preko naše spletne trgovine:

  • plačilo po povzetju

V tem primeru blago plačate z gotovino ali s kartico. Dodatni strošek dostave 1,99€.

  • plačilo s kreditnimi ali debetnimi karticami Stripe,

  • plačilo s Apple pay ali Google pay,

  • plačilo po predračunu (predračun vam pošljemo po elektronski pošti).

Predračun je veljaven do 24 ur, po tem roku zaloge ne zadržujemo več. Pri plačilu predračuna obvezno navedite sklic, ki je številka naročila.

  • plačilo s Paypal-om. Izdelek lahko plačate tudi z Paypal računom.

Paypal.com je ponudnik varnega e-plačevanja s kreditnimi karticami.

  • SEPA plačila z driketno bremenitvijo.

 

Za točna navodila pri uveljavljanju servisa, garancije, odstopa od pogodbe nas kontaktirajte na elektronski naslov. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem poštnem predalu. Pridržujemo si tudi pravico dostave samo proti plačilu predračuna. Za nepravočasno poravnane obveznosti zaračunavamo zakonske zamudne obresti. V primeru zamude s plačilom vam bomo zaračunali tudi stroške opominjanja ter vse stroške izterjave neporavnanih obveznosti, kamor sodijo tudi odvetniški stroški ter stroški sodnih taks in drugih pristojbin.

 

Z naročilom izdelkov soglašate ter z nastopom zamude s plačilom in po njegovem pooblastilu tudi njegovega pooblaščenca izrecno pooblaščate za pridobivanje vseh potrebnih podatkov o vašem premoženju in opravo vseh poizvedb, ki se nanašajo na vaše račune pri bankah in drugih finančnih ustanovah ter poizvedbe o zaposlitvi, kakor tudi dovoljujete spletni trgovini in po njegovem pooblastilu tudi njegovemu pooblaščencu posredovanje teh podatkov drugim pravnim osebam, zaradi izterjave terjatev, ki bi jih imela spletna trgovina do vas iz naslova vaših neplačanih obveznosti za naročene izdelke.

 

9. Pridržek lastninske pravice

 

Pridržujemo si lastninsko pravico na prodanih izdelkih in le-ti ostanejo last naše spletne trgovine tudi potem, ko so vam izročeni, vse dotlej dokler kupnine zanje ne plačate v celoti.

 

10. Odstop od pogodbe, vračilo izdelkov in vračilo vplačil

 

10.1. Odstop od pogodbe

 

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, imate pravico, da nas v 14 dneh od dneva prejema izdelka obvestite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. (velja le za fizične osebe) Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok teči z dnem, ko:

pridobite dejansko posest nad blagom, pridobite dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki ste jih naročili v enem naročilu, pridobite dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov, pridobite dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

 

Pravice do odstopa od pogodbe nimate pri naslednjih pogodbah:

  • pogodbi o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

  • pogodba o blagu ali storitvi, pri katerih  je bilo blago uporabljeno ali poškodovano po dostavi. To velja predvsem za dodatke in nadomestne dele, kot so deli za kosilnice ipd. Pri, katerih uporaba lahko povzroči sledi obrabe, poškodbe ali umazanijo. Takšni izdelki ob uporabi lahko postanejo opraskani, umazani ali drugače poškodovani, kar onemogoča njihovo vrnitev v originalnem stanju.

  • Pogodba o ročno izdelanem ali 3D-natisnjenem blagu. Ta sporazum se nanaša na blago, ki je ročno izdelano ali proizvedeno s tehnologijo 3D-tiska. Pri tovrstnih izdelkih lahko pride do manjših razlik v kakovosti zaradi različnih dejavnikov, vključno z delovanjem 3D-tiskalnikov ali naknadne ročne obdelave. Te razlike lahko povzročijo rahle razlike med izdelki ali manjše nepravilnosti. Če te nepravilnosti ne vplivajo na funkcionalnost ali strukturno celovitost izdelka, je izključno v pristojnosti prodajalca, da odloči, ali je izdelek upravičen do zamenjave ali vračila kupnine. Ta politika je skladna z veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, saj zagotavlja pravičnost in hkrati upošteva naravo ročno izdelanih in 3D-natisnjenih izdelkov.

  • pogodba o blagu, pri kateremu je prišlo do nepravilnega ravnanja ali nepravilne montaže, ki ni v skladu z navodili proizvajalca. Če izdelek poškodujete zaradi napačne uporabe, neupoštevanja navodil ali montaže s strani nestrokovne osebe, vračilo ni upravičeno.

  • pogodbi o blagu ali storitvi, ki je izdelano po vaših natančnih navodilih in prilagojeno vašim osebnim potrebam;

  • pogodbi o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če ste po dostavi odprli varnostni pečat;

  • pogodbi o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov;

  • pogodbi o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

  • pogodbi o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi vašega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe;

  • pogodbi o baterijah, akumultorskih baterijah in akumulatorskih paketih, kablih, sijalkah, komponentah, če ste odprli varnostni pečat ali v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža;

  • pogodbi o modelih, ki so delno ali v celoti sestavljeni s strani potrošnika;

  • pogodbi o izdelkih za enkratno uporabo, rezervnih in nadomestnih delih in uporabljenih predplačniških karticah;

  • Pogodba o 3D modeliranju in maloserijski proizvodnji po meri, kjer so izdelki ustvarjeni po specifikacijah naročnika, odstop od pogodbe ni mogoč zaradi prilagojenosti in unikatne narave izdelka.

 

Obvestilo o odstopu lahko predložite podjetju z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. Obvestilo o odstopu nam pošljete:

Šteje se, da ste podali odstopno izjavo pravočasno, če jo pošljete v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik sam.

 

10.2. Vračilo blaga (velja le za fizične osebe)

 

Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopite, nas morate o tem obvestiti v 14 dneh od dneva prejetega blaga. In ga vrniti najkasneje v 14 dneh na naslov:

Oblikovanje in prodaja Exact Designs, Zorko Sebastjan s.p., Janžev Vrh 44a, 9252 Radenci. Skupaj z odstopno izjavo in vašim računom. Šteje se, da ste pravočasno vrnili blago če izdelke prejmemo v 14 dneh od dneva obvestila o odstopu od pogodbe.

​Stranka je odgovorna za vračilo izdelkov in njihovo ustrezno pakiranje. Za morebitno škodo ali izgubo, ki nastane zaradi neustreznega ali malomarnega pakiranja, nosi odgovornost stranka. Prav tako je stranka odgovorna za vsako izgubo vrednosti izdelkov. Če so vrnjeni izdelki nepopolni ali niso v enakem stanju, kot jih je stranka prejela, si pridržujemo pravico do prilagoditve zneska vračila. To velja tudi za izdelke, označene kot "darilo"; če teh izdelkov ni priloženih ob vračilu, se vrednost vračila sorazmerno zmanjša.

Izdelkom, ki se vračajo, mora biti obvezno priložena kopija računa in obrazec za odstop od pogodbe (ali izjava iz katere je to razvidno), da bomo lahko izvedli celoten postopek.

V primeru odstopa od pogodbe, krijete vaše stroške vračila blaga.

 

10.3. Vračilo prejetih plačil (velja le za fizične osebe)

(1) V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

(2) Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če se je potrošnik izrecno strinjal z uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

(3) Potrošnik ni upravičen do povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

(4) Pri prodajni pogodbi lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

(5) Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga takega blaga običajno ni mogoče vrniti po pošti. V vsakem primeru je potrebno navesti vaš bančni račun za vračilo kupnine.

 

Če izdelek ne deluje pravilno, ali ne deluje v skladu z vašimi pričakovanji, prosimo kontaktirajte našo tehnično službo, kjer vam bodo naši svetovalci lahko pomagali s potrebnimi pojasnili. Na ta način se boste izognili morebitni nepravilni uporabi izdelka in poškodbam samega izdelka ter morebitnim poškodbam drugih stvari.

 

Pravne osebe ob vračilu izdelka brez vidnih znakov uporabe in poškodovane embalaže v 14 dneh prejmejo dobropis za naslednji nakup v naši spletni trgovini.

11. Garancija

 

Prejeti račun služi kot garancija, ki velja za obdobje od 6 do 24 mesecev, odvisno od izdelka. Ta garancija velja izključno za elektronske izdelke, kot so svetilke, brezžični polnilci in podobni izdelki. Priporočamo, da račun vedno skrbno shranite. Ob izdelku prejmete tudi garancijsko izjavo, v kateri so navedeni splošni pogoji za uveljavljanje garancije ter podrobnosti o tem, kaj je vključeno v garancijsko kritje.

Za podrobna navodila uveljavljanja vračila izdelka, garancije ali servisa nam pišite na elektronski naslov: info@exactdesigns.si.

Garancija teče od datuma prejema blaga. Garancijo lahko uveljavljate z garancijsko-servisnim listom in računom!

Imate nepotrjen garancijski list? Brezskrbi! V tem primeru skladno z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov ni potrebno, da garancijski list prodajalec posebej potrdi, pomemben je samo račun. Popravilo ali zamenjavo izdelkov opravimo v našem servisu.​

V kolikor traja popravilo več kot 45 dni (30 dni za nove izdelke podane na trg), vam izdelek zamenjamo z novim, če to ni mogoče, pa v celoti povrnemo kupnino za izdelek.

11.1 Zakonsko jamstvo oz. neskladnost blaga 71. člen (odgovornost prodajalca za neskladnost blaga) Prodajalec dobavi potrošniku blago, ki izpolnjuje zahteve iz 72., 73. in 74. člena tega zakona, kadar je to primerno, ter odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave. 72. člen (subjektivne zahteve za skladnost blaga) Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno:

1. ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;

2. je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;

3. je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter

4. je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi. 73. člen (objektivne zahteve za skladnost blaga) Poleg izpolnjevanja zahtev iz prejšnjega člena mora blago tudi:

1. ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;

2. biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;

3. biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in

4. biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:

- za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,

- je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali

- javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga. 74. člen (objektivne zahteve za skladnost blaga z digitalnimi elementi) (1) V primeru blaga z digitalnimi elementi prodajalec zagotovi, da je potrošnik obveščen o posodobitvah, vključno z varnostnimi posodobitvami, ki so potrebne za ohranjanje skladnosti blaga z digitalnimi elementi, in so mu te posodobitve tudi dobavljene v obdobju:

- ki ga potrošnik lahko razumno pričakuje glede na vrsto in namen blaga in digitalnih elementov ter ob upoštevanju okoliščin in narave pogodbe, kadar prodajna pogodba določa enkratno dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve, ali

- dveh let od dobave blaga z digitalnimi elementi, kadar prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, ali

- v katerem je treba v skladu s prodajno pogodbo dobaviti digitalno vsebino ali digitalno storitev, kadar prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v obdobju, daljšem od dveh let. (2) Kadar potrošnik v razumnem roku ne namesti posodobitev, dobavljenih v skladu s prejšnjim odstavkom, prodajalec ni odgovoren za neskladnost, ki je posledica samo tega, da ni bila opravljena ustrezna posodobitev, pod pogojem, da:

- je prodajalec obvestil potrošnika o razpoložljivosti posodobitve in posledicah, če je potrošnik ne namesti, ter

- razlog za to, da potrošnik posodobitve ni namestil ali jo je napačno namestil, niso bila pomanjkljiva navodila za namestitev, ki so bila zagotovljena potrošniku. 75. člen (razbremenitev odgovornosti prodajalca za neskladnost blaga) Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost blaga iz 73. člena tega zakona in prejšnjega člena, če je prodajalec potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost iz 73. člena tega zakona in prejšnjega člena, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje. 76. člen (neskladnost zaradi nepravilne namestitve)

(1) Če je namestitev sestavni del prodajne pogodbe in jo izvede ali je zanjo odgovoren prodajalec, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.

(2) Če potrošnik blago, ki ga mora namestiti sam, nepravilno namesti zaradi pomanjkljivih navodil za namestitev, ki jih je zagotovil prodajalec ali v primeru blaga z digitalnimi elementi prodajalec oziroma podjetje, ki dobavlja digitalno vsebino ali digitalno storitev, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga. 77. člen (pravice tretjih oseb) Kadar omejitev, ki je posledica kršitve pravic tretje osebe, zlasti pravic intelektualne lastnine, preprečuje ali omejuje uporabo blaga v skladu s 72., 73., 74. in 75. členom tega zakona, je potrošnik upravičen do jamčevalnih zahtevkov zaradi neskladnosti blaga v skladu s tem poglavjem, razen če drugi zakon določa ničnost ali razveljavitev prodajne pogodbe zaradi kršenja pravic tretjih oseb. 78. člen (jamčevalni rok)

(1) Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.

(2) Prejšnji odstavek se brez poseganja v prvi odstavek 74. člena tega zakona uporablja tudi za blago z digitalnimi elementi.

(3) V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, je prodajalec odgovoren za vsako neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki nastane ali se pokaže v dveh letih od dobave blaga z digitalnimi elementi.

(4) V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve za obdobje, daljše od dveh let, je prodajalec odgovoren za vsako neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki nastane ali se pokaže v obdobju, v katerem je treba v skladu s prodajno pogodbo dobaviti digitalno vsebino ali digitalno storitev.

(5) Če je predmet prodajne pogodbe rabljeno blago, se lahko prodajalec in potrošnik dogovorita za krajši rok odgovornosti prodajalca, kot je določen v prvem do četrtem odstavku tega člena, vendar ta rok ne sme biti krajši kot eno leto. 8 79. člen (prepoved omejitve ali izključitve odgovornosti)

(1) S pogodbeno določbo ni mogoče omejiti ali izključiti odgovornosti prodajalca za neskladnost blaga, kot je določena s tem zakonom.

(2) Pogodbena določba, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nična. 80. člen (splošne določbe)

(1) Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti.

(2) V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, prodajalec nosi dokazno breme glede tega, ali je bila digitalna vsebina ali digitalna storitev skladna v obdobju iz tretjega in četrtega odstavka 78. člena tega zakona, če se neskladnost pokaže v tem obdobju. 81. člen (jamčevalni zahtevki in druge pravice potrošnika)

(1) V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da: 1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga; 2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

(2) Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti iz tega odseka. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji odločitvi.

(3) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka iz prvega odstavka tega člena. 82. člen (vzpostavitev skladnosti)

(1) Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 14 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje. (2) Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 14 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.

(3) Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če prodajalec nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala. (4) Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če: - je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali - izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.

(5) Okoliščine iz druge alineje prejšnjega odstavka so zlasti vrednost, ki bi jo imelo blago, če ne bi bilo neskladno, pomen neskladnosti in možnost, da bi se potrošniku brez znatnih nevšečnosti zagotovil drug jamčevalni zahtevek.

(6) Prodajalec lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, tudi tistih iz prejšnjega odstavka.

(7) Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da potrošnik blago na voljo prodajalcu. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, prodajalec zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške.

(8) Kadar je treba blago, ki je bilo nameščeno v skladu z njegovo naravo in namenom, preden se je pokazala neskladnost, za namene popravila ali zamenjave blaga odstraniti, obveznost popravila ali zamenjave blaga vključuje tudi odstranitev neskladnega blaga in namestitev nadomestnega ali popravljenega blaga oziroma kritje stroškov te odstranitve in nove namestitve.

(9) Potrošniku ni treba plačati za običajno uporabo zamenjanega blaga v obdobju pred zamenjavo. 83. člen (znižanje kupnine in odstop od prodajne pogodbe) 

(1) Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

- prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom prejšnjega člena;

- neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;

- narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali

- prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

(2) Ne glede na prejšnji odstavek lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 14 dneh od dobave blaga.

(3) Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno. (4) Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe.

(5) Kadar se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja razlog za odstop od prodajne pogodbe v skladu s prvim ali drugim odstavkom tega člena, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerim koli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od potrošnika ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago, ki je skladno. (6) Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik prodajalcu na stroške prodajalca vrne blago. (7) Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi prodajalec. 84. člen (obvestilo o neskladnosti in pregled blaga)

(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.

(2) Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost.

(3) Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno, ali pa ga sporoči zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil prodajno pogodbo.

(4) Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda. 85. člen (obstoj neskladnosti) Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika. 86. člen (rok za vračilo plačanega zneska ali dela kupnine)

(1) Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj.

(2) Kadar potrošnik v skladu s tretjim odstavkom 83. člena tega zakona zahteva sorazmerno znižanje kupnine, prodajalec vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine. 87. člen (izguba pravic) Pravice iz prvega odstavka 81. člena tega zakona prenehajo v dveh letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti blaga obvestil prodajalca.

 

12. Varovanje in dostopnost do podatkov

Vaši osebni podatki bodo skrbno varovani v skladu z veljavnimi predpisi. Podatki, pridobljeni ob naročilu blaga in uporabi spletne strani, bodo uporabljeni za pošiljanje informativnega gradiva, aktualnih ponudb, računov ter ostale potrebne komunikacije med vami in spletno trgovino.

 

13. Izvensodno reševanje sporov in drugih pravnih sredstev

 

Podjetje Exact Designs si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno, v kolikor pa to ni možno, bo za reševanje teh sporov pristojno sodišče v Ljutomeru. V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS), Oblikovanje in prodaja Exact Designs, Zorko Sebastjan s.p., ne priznava pristojnosti izvajalcev IRPS za reševanje potrošniškega spora, ki ga kupec lahko sproži v skladu s tem zakonom. Pritožbo lahko kupec vloži tudi na EU platformi za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Spletna povezava do SRPS je dostopna: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

 

16. Podatki podjetja o vpisu v register RS:

Oblikovanje in prodaja EXACT DESIGNS Zorko Sebastjan s.p., Janžev Vrh 44A, 9252 Radenci, Slovenija.

Matična številka:  9535772000

Davčna številka: SI 82826986

DDV zavezanec: DA

Datum vpisa: 1.12.2023

Glavna dejavnost: 74.140 (Dr.specializirano oblikovanje)

Vpis v Ajpes: Gornja Radgona

Druge dejavnosti;

13.300  (Dodelava tekstilij)

15.200  (Prz.obutve)

16.260  (Prz.trdnih goriv iz rastlin.biomase)

16.270  (Dodel.lesenih izdelkov)

16.280  (Prz.dr.les.,plut.,slam.in pletar.izd.)

18.120  (Dr.tiskanje)

47.110  (Nespec.trg.dr.,pred.živ., pijač.,tob.izd.)

47.120  (Dr.nespec.trg.dr.)

47.210  (Trg.dr.s sadjem in zelenjavo)

47.220  (Trg.dr.z mesom in mesnimi izd.)

47.230  (Trg.dr.z ribami,raki,mehkužci)

47.240  (Trg.dr.s kruhom,pecivom in slaščicami)

47.250  (Trg.dr.s pijačami)

47.260  (Trg.dr.s tobačnimi izd.)

47.270  (Trg.dr.z dr.živili)

47.400  (Trg.dr.z rač.in komunik.nap.)

47.510  (Trg.dr.s tekstilom)

47.520  (Trg.dr.s kov.izd.,gr.mat.,barv.,stkl.)

47.530  (Trg.dr.s preprog.,tal. in sten.oblog.)

47.540  (Trg.dr.z el.gospodinjskimi napravami)

47.550  (Trg.dr.s poh.,sv.,nam.pos.,dr.gosp.izd.)

47.610  (Trg.dr.s knjigami)

47.621  (Trg.dr.s časopisi in revijami)

47.622  (Trg.dr.s papirjem in pisalnimi potr.)

47.630  (Trg.dr.s športno opremo)

47.640  (Trg.dr.z igrami in igračami)

47.690  (Trg.dr.z izd.za kult.,šport in zab.,d.n.)

47.710  (Trg.dr.z oblačili)

47.720  (Trg.dr.z obutvijo in usnjenimi izd.)

47.730  (Trg.dr.s farmacevtskimi izd.)

47.740  (Trg.dr.z med.in ortopedskimi izd.)

47.750  (Trg.dr.s kozm.in toaletnimi izd.)

47.761  (Trg.dr.v cvetličarnah )

47.762  (Trg.dr.z vrtnar.opremo in hiš.živalmi)

47.770  (Trg.dr.z urami in nakitom)

47.780  (Trg.dr.z dr.novim blagom)

47.790  (Trg.dr.z rabljenim blagom)

47.910  (Posr.dej.za nespecializ.prodajo na drobno)

47.920  (Posr.dej.za specializ.prodajo na drobno)

60.390  (Dr.dej.distribucije vsebin)

74.110  (Oblikovanje industr.izd.in modno oblik.)

74.120  (Grafično oblikovanje in vizualno komun.)

74.130  (Notranje oblikovanje)

bottom of page